sammanfattning av veckan

Denna veckan har gått otroligt snabbt, i måndags var jag i replokalen och repade med bandet, dansade zumba och dan var väldigtbra, i tisdags började skolan och därmed andra terminen i gymnasiet. Sedan var de skola onsdag och torsdag också, men var ledig i fredags, då repade jag med bandet och var och tränade spinning för första gången, det var roligt, framför allt eftersom instruktören hade sjuktbra musik! I helgen har jag umgåts med familj och vänner, i fredags sov agnes och isabella här & igår var min kusin och moster här och käkade + kollade gladiatorerna. Idag har jag bara degat, söndagar är en slappedag för mig, brukar tänka "jag ska göra läxor" men eftersom min studiemotivation inte är den bästa så blir det nästan aldrig så.

Kommentarer
Postat av: Louise - foto

Åh, dansa zumba vill jag testa!

2012-01-15 @ 23:10:30
URL: http://wizy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0